青冰白夜

和女朋友@雅歌 的联文存放地,单人作业产物基本在子LO@八寻殿 和@皮套人误我

7.0巫妖王(伯瓦尔)火法神器任务台词翻译

大家好,又是厨力放出的一个我。

火法神器任务的ICC部分巫妖王台词翻译。原文来自火法任务视频:https://bbs.ngacn.cc/read.php?tid=8778810



我感觉到有个愚蠢的法师来寻宝了。你低估了冰冠堡垒的危险性。


Your thoughts are easily read, <player>. I see you are here to take Felo’melorn and use it against the Legion. Interesting.

你的想法简单易懂。我看出你是来拿取烈焰之击以此对抗军团的。有趣。


I wonder...perhaps if you are as powerful as you believe then you may be more worthy than the last mage who came here to claim it.

我很好奇……若你正如你所想的那样强大,也许你比上一个来这里寻求它的法师更值得。


You have been warned. I will not be responsible for what happens to you or for what happened to the last mage who came to seek her death.

你已经得到警告了。我不会对发生在你身上的或发生在上一个来找死的法师身上的事情负责。


Should you succeed then the blade is yours, should you fail then you will join the Scourge. Do not expect my protection.

如你胜利那剑便属于你,如你失败你就将加入天灾军团。别期望于我的保护。


No doubts linger, you are truly worthy of the blade! Claim your prize and leave, hero. The living have no place in this prison of ice.

无需再多犹豫,你确实配得上这把剑!带上你的战利品离开,英雄。生者在这寒冰的囚笼中没有立足之地。

评论
热度(8)
© 青冰白夜 | Powered by LOFTER